INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

lördag 23 november 2013

JULGODISBUFF'E

Lev vackert har dukat upp till buffe' som smakar sött och jul. Här kan du frossa i kvalitetschoklad, kola, klubbor, must, olika glöggsorter,äppeldryck,fudge,praliner,sylter o  safter,whiskeypopkorn,chili/pepparpopkorn kanel/äppelpopkorn och mycket mer.....

.....här fylls det på allteftersom och det är populärt att ge bort olika kit som vi gör i butiken. Vi gör mycket ätbara julklappar till företag och massor till privatpersoner......


....vi lägger stor vikt i att göra fina paket till alla och det har blivit våran stora grej.
Kram på er/Ingela.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow...her var det masse godt:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Mia, New Room Interior sa...

Ojojoj, her skulle jeg vært en tur!! Fantastisk den butikken deres!! Ønsker deg en strålende søndag! KLEM

Lallbacken sa...

Men jisses ingela!!!!!!
Vad skulle jag inte ge för att bo närmare dig nu!
Min mage blir alldeles varm när jag ser dina bilder.
Lyckliga du. /mia

Unknown sa...

MumsMums!