INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 17 juni 2013

Franska hörnan

Förra veckan var bland den hektiska jag varit med om men såå rolig. Student , bal, fester och massor av folk i butiken under de tre mässdagarna som var intill. Nu är det över och jag är lite trött och det går ju över. Idag har jag och Marita bakat 25 st matpajer och tre Pelargonkakor. Bakningen fortsätter hela veckan då allt är slut i våra frysar.
Visar lite nya grejer från min butiken Lev Vackert.......

 .........den här hörnan kallas för den Franska hörnan. Här blandas fina olivoljor i krus med goda marmelader

 .........lite Franska små tunga gjutjärnsgrisar i svart, finns också i en fin turquoise färg, här instängd i en stor härlig fågelbur i järn.......

.....lite rosentvålar och strutar fyllda med choklad.
Ha en härlig vecka och kram på er alla/Ingela.
Vi har ändrade öppettider from nu
(10-18 Vardagar
10-16 Lördag
11-16 Söndag)

3 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Så herlige bilder.

Og den gjutjernsgrisen er bare sååå skjønn.

:) INger

MirandaMaräng sa...

O vad fin fågelbur! Blir också sugen på rosentvålarna och strutar med choklad!! Mums!
Kram/MirandaMaräng

idémakeriet sa...

Jag är så glad för din skull att det går så bra med affären.
Tomt i frysen tyder ju på många ätande kunder,hihi
Kan tänka mig att du hade mycket att göra föraa veckan.
Hoppas du kan pusta ut nu lite grann.
Kram Gerda