INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

söndag 24 mars 2013

NYSTART I LEV VACKERT HUSET

Jag vill berätta för er som inte redan vet att jag äger och driver butik Lev Vackert och Cafe' Två Tanter själv numera. Jag kommer ha anställda som hjälper mig, först och främst Marita som är en klippa och tillgång till butiken. Det kommer att hända många spännande nyheter framöver så håll utkik.I och med denna NYSTART kommer det vara fest i dagarna tre. Måndag Tisdag Onsdag denna vecka är det hela 30% på ALLT I HELA BUTIKEN.....


 30% på alla krukor, blommor, o grönt. lyktor och skyltar


30% på alla Creamkläder (även vårens nyheter)


30% på alla Mailegkaniner och allt annat från Maileg, utemöbler, påskpynt och all textil....


30% på allt kaffe, te i lösvikt, kaffeburkar både gamla och nya....


30% på vårens porslin, glas, kannor, koppar, choklad, och allt annat godis....


30% på alla doftljus och servetter....


30% på alla smycken, väskor o hattar. Skynda fynda i endast tre dagar. Öppet mellan 12.00-18.00.
Hoppas vi ses, kram/Ingela.

16 kommentarer:

annika sa...

Nu blev jag sugen på att handla på det ena och det andra.

Kram
annika

Bittan sa...

Gaaaaaah va mycket fint , synd att jag bor så långt bort . Stort lycka till :-)))
Kraaaaam Bittan

~ INA ~ Inas☆House sa...

Åh käre värld vad mycket fint! Synd att man inte bor nära din fina butik. Kul med rea! Hoppas att du får många kunder som shoppar loss ordentligt :)

Må så gott!
Kraam
Ina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Lycka till med din vackra butik!! Önskar att jag bodde nästgårds när du har ett sånt strålande erbjudande. Just nu behöver jag hålla mig hemma för jag ska bli mormor vilken dag som helst och jag måste kunna ta hand om de blivande storebröderna.
Ha det fint!
Kram,
Regina

Lycka är ~ Onnea on sa...

så mycket fint du har där i butiken. det kommer vara många kunder ska du se. ha en riktigt fin vecka!
~M~

Lallbacken sa...

Hej Ingela. Oolalaaa!! Vilken grej. Hoppas du får många besökare ;) Jag ska nog också kika in
/mia

Rummet för välbefinnande sa...

Lycka till Ingela! <3
Kram Mia

LantlivsAnette sa...

Åhhh så mycket fint du har i butiken !! Lycka till med allt
Kraaam Anette

Sivs verden sa...

Så mye fint du har i butikken din:)

Glad påsk:)

Klem

Unknown sa...

So many beautiful things and then 30% off...great!
Have great days!
Nicole

Zinkhjärtat ♥ sa...

Oj, oj, oj! Så synd att jag inte bor närmre!!
Stor Kram Annelie ♥

LissasVita sa...

Gud så mycket fint du har!! Jag bor ju alldeles för långt ifrån...Kramen Lisbeth

Arja sa...

Halloj Ingela!
Så mycket fint du visar, lyckos dom som bor nära ...
Ett stort grattis & lycka till
kram Arja

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Så mye fint du har i butikken..Lykke til med salget:)

ha en fin påske med dine:)

Klem Linda:)

♥ Pia... sa...

Aha nu ramlade polletten ner;) lycka till Ingela... Kram Pia

♥ Pia... sa...

Aha nu ramlade polletten ner;) lycka till Ingela... Kram Pia