INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

fredag 12 oktober 2012

Parfymflaskor....

Solen sken in så fint idag och det gnistrade i de gamla parfymflaskorna. Speglarna reflekterade det vackra ljuset och skuggor dansade förbi.....

 .....jag har ju en stor passion för gamla speglar av alla de slag och det är nog det som jag tycker allra bäst om. Här hänger några tillsammans med lite annat........

......jag är mycket svag för gamla parfymflaskor också, de är så vackra och det kan till och ned lukta lite i gamla flaskor fast de kanske är hundra år, fantastiskt.
Kram/Ingela.

17 kommentarer:

~ INA ~ Inas☆House sa...

Jättevackert Ingela! Jag är svag för pressat glas i olika former, allt från skålar till småvaser. Det är så vackert när solens strålar nuddar till och kastar iväg reflektioner. :)

Trevlig helg!

Kramen
Ina

Titti sa...

Jättefina & söta flaskor.Ha en fin dag.Mvh Titti

Lallbacken sa...

Så fint våningsfat ;) och parfymflaskorna så klart.
/mia

VACKRA hem och interiör sa...

Så vackert!! Trevlig helg.
Kram

Unknown sa...

I really like everything on the pictures!
Have a great weekend!
Nicole

Vita små hjärtan sa...

Ja här kan man då hitta det mest ljuvliga!!!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag förstår din svaghet! Dom är väldigt vackra!! Kram!

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Ingela
vilket fint ljus på de vackra sakerna......
å missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Mor Inger`s hus sa...

Så mange vakre parfymeflasker. Og satt i en så vakker setting med fantastisk lys.

God helg.
Klem

Evelina sa...

Vilka vackra flaskor!

Källeboda lantliv sa...

Ja vilka söta charmiga flaskor .. Påminner om svunna tider .. Kram jeanette

helle sa...

Wow så fiiint!

Helle:-

Frida sa...

Vilka fina parfymflaskor, en sådan skulle jag kunna tänka mig. Vackra speglar också, hoppas du får en trevlig helg! Kram Frida

Kristie sa...

I love the perfume bottles and the way the light reflects off the mirror. This is a gorgeous photo! :)

Have a great weekend!

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Åh :)! Så vackert!
Ha en skön helg.
Kram Maria

Chokladvillan 1910 sa...

Vad fint ! Gillar det ditt andra inlägg oxå ;) Så fina saker !
Ha en härlig myshelg !
Kram Anki

Anonym sa...

tiestox Det var ett intressant inlägg free iPhone
tiestox 4647