INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 14 juni 2012

Trädgårdens blickfång.....

I morgon är det skolavslutning och studenten för många häromkring. Dessutom är det stor fritidsmässa ,tivoli, öl/mattält och en massa artister plus utställare precis där vi har vår butik Lev Vackert. Vi har förberett oss i vårt Lant Cafe "Två Tanter" med hembakta jordgubbstårtor , stora fina smörgåsar och en massa annat gott. Fortsätter att visa mitt sommar stilleben.........

 ..........mina älskade gamla stövlar som är vida kända då de pryder omslaget till vår första bok. Här används de som vas med lila syrener i........

 ...........en gammal strå hatt passar fint till.........

 .....denna färg på syrenerna tycker jag är så vacker.......

.....ja att inreda sin trädgård är kul som bara den. Puss o kram alla/Ingela.

15 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Så vackra bilder!! Ja stövlarna känner jag igen;)

Kram Susanne

All Seasons sa...

Thank you, Ingela for your sweet words on my blog.
Your boots are wonderful, so nice to see them on the cover of the new book. Have you paint the boots yourself?

Have a lovely weekend ☼
Hugs,
Patricia

Riikka sa...

SO lovely :)

Arja sa...

Halloj!
Men så vackert du har i trädgården!!
Och dom där stövlarna är noga super kända hihi. Har du målat dom själv?
Ha d gött kraaam Arja

oyvinds sa...

Vad om det börjar regna i natt? :-/

Det är inte sannolikt, mitt barometer visar 759, men.. det där ser lite risky ut.

Källeboda lantliv sa...

Underbara bilder ! Nu får det inte komma regn .. Hi hi .. Kram jeanette

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara bilder.Du har det bara så himla fint i din trädgård.Ha det gött Kram Rita ♥.

Mina Gouldsamadiner sa...

Fint romantiskt stilleben med vibbar av sekelskift.
Har precis fått tag i victorianska svarta knytkängor från just sekelskiftet och jag älskar allt som kommer från den eran...
Kicki.

No34 sa...

Sååå fint och romantiskt...Så fint det går att smycka trädgården!! trevlig helg, kram Kate

Livet på Vestergård sa...

Underbara bilder!
Kram Kicki

Unknown sa...

Åh så fint =) Du är så himla duktig på det du gör..Jag önskar att jag hade det lika fint hemma hos mig..Ha en trevlig kväll..Kram Nadja

Loppe sa...

såååååååå fint !

Kramar
Loppe

Vita små hjärtan sa...

Så fiiint! Du kan du gumman!!!
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

annika sa...

Härliga arrangemang. Får nog ta och hitta på något sånt fint som du har gjort någon dag då det är uppehåll :)

Kram fina du

LOPPISLIV sa...

Så fint arrangemang du gjort!! Visst är det lika kul med exteriören som interiören. Just nu vill man ju bara vara utomhus och greja mest hela tiden :-))

Ha en fin söndagskväll!!
Kram Paula