INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

lördag 28 april 2012

London in my heart

Åååå herre guuu vad roligt det är att åka till London. Fort går det och billigt är det att flyga (om man flyger med Ryanair och har en liten resväska som inte väger mer än 10 kg när du ska åka hem) Det är klart att jag skulle ha kunnat handlat betydligt mer än jag gjorde men jag hade min mans resväska att fylla oxå hahaha.Hittade mycket fina kläder och i  Cat Kidston butiker finns det mycket fint. Har ni inte varit i en All Saints butik förut så vill jag varmt rekomendera det. All Saints är en butikskedja som har sitt ursprung i musikindustrin genom samarbeten med U2 , Robbie Williams med flera som har samarbetat med varumärket, ojoj säger jag bara vilka snygga kläder, helt i min stil, allt i Vintage anda.


 ........att åka till Camden markets och Camden town kan man heller inte missa, hur mycket kul som helst att titta på och handla. Mysiga pubar dyker upp överallt och är sköna att slinka in i mellan varven.Det är mycket inspirerande att titta på deras skyltning.........

 ....den ena roligare än den andra...........
 ........det gäller att höja blickarna rejält för alla dessa skyltningar är långt ovanför butikernas ingångar.....

 ..........här går min vän Karin på marknaden bland hundratals säljare........

.............i den här "konstiga butiken har jag varit förr och det är alltid en upplevelse. Musiken är lika hög som på ett disco, det är ganska mörkt och kläderna blinkar och glittrar. Här inne finns de mest konstiga saker, kul och annorlunda är det, det kan jag lova hihihi.
Kram på er/Ingela.

11 kommentarer:

Hanna sa...

Jag har tyvärr flyttat min blogg.
Hoppas att du kan följa med.
Kram
Hanna

Photo by Maria sa...

Åhh vad roligt.. I London har jag aldrig varit men hade ju gärna åkt dit en dag..

Kram Mia

Anna sa...

Åh, så kul med London!! Har bara varit där 1 gång för 12 år sedan, men det var jättekul!!
Camden Market var vi och besökte och tyckte verkligen om det!
Kram Anna

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Ingela
va kul.....ja London e verkligen en världsstad :)
å missa nu inte....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
kramkram
HåkanBråkan

Lotta sa...

London in my heart too!
Kram Lotta

sylvia sa...

hei.
nydelige bilder,
London er vår andre hjemby, vi er der ofte pgs Silje som er på en klinikk der,
elsker den byen,
ha en fin dag,
klem fra sylvia

Weisser Traum sa...

morgen du liebe
ach dein header ist ein traum.
herzlichst daniela

STENLYCKA sa...

Tittar in som hastigast och önskar dig en fin Valborg och en underbar början på blomstermånaden Maj!
Kram Raina

Nellie sa...

Vill så gärna till London! Och dina tips gjorde mig ännu mer sugen. Hoppas att du haft en fin valborg!

www.InWhite4You.se sa...

Va härligt med London. En stad man kan besöka många, många gånger. Roligt med lite nya tips. Kram Lena

homemadebyanna sa...

London är toppen och jag älskar Camden market.

kram