INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 16 augusti 2011

KAFFE KAFFE Mmmmmm

Hej på er alla, visar lite bilder från vår butik Lev Vackert. Igår fick vi hem massor av godsaker igen. När vi nu tyvärr drar oss mot kallare årstid passar teer och gott smaksatt kaffe som en liten värmare........

 .....vi har en massa olika sorter av det poppulära samksatta kaffet, tex Apelsin/Choklad , Päron/Konjak , Kalua' , Winernougat , Kardemummasmak och mycket mycket mer...............

 ....lite färdigpackade påsar med smaker du inte glömmer.........

.........avslutar med att visa denna härliga skylt i trä som också finns som nyhet i butiken.
Ha en fortsatt härlig vecka och tack tack tack alla fina som skriver till mig, jag läser alla kommentarer flera ggr. Puss o Kram /INgela.

18 kommentarer:

Lunalei ;-) sa...

Sitter og drikker kaffe nå - og skulle gjerne hatt en med litt ekstra smak på! Godt og varmt inne - men ute er det skikkelig høstvær!
Skulle gjerne besøkt butikken deres - den ser bare så super koselig og fin ut!!!
Klem fra Lunalu

Zinkhjärtat ♥ sa...

Päron/konjak-kaffe låter inte dumt! Det skulle jag vilja prova:)
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Anki sa...

Hej Ingela!
Oj, mums det där för en kaffeälskare som jag *ler*
Skylten är finfin och skulle passa som en smäck hemma hos mig den med!

Önskar dig en fin dag!
Kram!

It's me sa...

Beautiful sign !!...have a nice day Ingela...love from me...xxx...

Johanna Stålros sa...

Så mycket gott kaffe, skylten är underbar....Kram Johanna

Tinas bo sa...

Vilken underbar skylt!!
Vill ha!! :)

Kram Tina

rosenälvorna sa...

Gott med kaffe! Underbar skylt också:) Chrisitna

Sissie's Shabby Cottage sa...

What a beautiful post. Love the sign.

hugs

Sissie

Fru Lagom sa...

underbar skylt =)

wienernougatkaffe? låter helt sagolikt gott. jobbar me kaffe själv men den var ny, måste upp på listan för "måste smaka" =)

ha d fint!

/kräm

Anneli sa...

Nästan så att jag blir sugen på kaffe!

Dricker inte kaffe.....men kanske skulle kunna prova på en kaffe med apelsin/choklad, så gott det låter!

Kram Anneli.

Anonym sa...

Oj oj oj vilken underbar skylt. Fick genast en känsla av MÅSTE HA när jag såg den. Tack för en underbar blogg och butik/café. Nästan farligt att den ligger på vägen till vår förskola...

Blåbärs och smultronstället sa...

Säkert riktigt gott kaffe, men jag är ju tevän och ni har väldigt goda teer också.
Skylten var verkligen mysig.
Ha det gott, vännen!
Kram Susanne

Änglar & Hjärtan sa...

Hallon/grädde... mums! det låter gott! Säkert gott med lite riktig grädde i också istället för mjölk!

Underbar skylt!

//Alexandra

Mitt hvite hus sa...

Oj så mye lekkert da... skiltet var nydelig.

Klem O))

Vita små hjärtan sa...

Hej Ingela!
Å vad mysiga bilder. Å så härligt med smaksatta kaffesorter!!!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Anonym sa...

Åhh vilken vacker skylt.... Vad kostar den? Känner att jag nästan måste köpa den...

Johanna Blessed

Anonym sa...

Undertaking? Begravningsbyråkaffe? Låter ju gott..

Online pharmacy reviews sa...

Säkert riktigt gott kaffe, men jag är ju tevän och ni har väldigt goda teer också.
Skylten var verkligen mysig, vilken vacker skylt.... Vad kostar den? Känner att jag nästan måste köpa den.