INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 20 juni 2011

Godis till er alla

Hej på er alla, ojoj vad tiden rullar iväg. Jag hade tänkt att fira en massa saker här på bloggen men jag tror jag lägger ner det projektet. Tre års dagen för bloggen är passerad, halvmiljonbesökarna är passerade, tusen bloggföljare är passerat och jag har passerat fyrtioårsgränsen hihi, det var ju i och för sig länge sedan så det firar vi inte hahahaha. Jaag är i lla fall så glad övar er alla som vill titta in till mig och alla som skriver till mig och alla som följer mig. Jag läser alla kommentarer med stooor glädje. Jag önskade att jag hann att blogga lite mer men jag lägger fokus på Butik Lev Vackert Och Cafe' Två Tanter och ibland så hinner jag titta in till er.........
........bilder från butiken såklart, ta en nötcreme, det är gott och hälsosammt för hjärta och själ......

...........eller en peng i munnen är inte så dumt det heller, speciellt när den ligger i en gammal glas burk från förr.
Ni är flera som upplyst mig att mitt hem är med i senaste  Drömhem & Trädgård, det är hela tre år sedan det reportaget gjordes så det har förändrats en hel del sedan dess men roligt var det att det tillslut kom med.
PUSSOKRAMHELADAN /INGELA

22 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tack det var gott med lite godis, jag satt faktiskt och var lite godissugen=) Men du hur fort går tiden egentligen? Nu står vi inför midsommarhelgen, vart tog resten vägen?

Önskar dig en fin kväll och en härlig midsommarvecka!
Kram,
Regina

Roses & Angels sa...

Mums det var smaskens. Tiden rinner iväg och ni har ju så många nya fina idéer på gång hela tiden. Er underbara butik mm. Förstår att man inte hinner med bloggen då. OM du nu lägger ner vilket jag inte vill men jag måste säga att det har varit en fröjd för både själ och öga att få följa dig här. Önskar dig en fin midsommar. STOR kram♥

Madame Edith sa...

Men vilken härlig blogg du har!!!

Tack för inspirationen. Kram/M

Unknown sa...

Dear Ingela,
Congratulations to every success you mention. Unbelievable how blogging changed your life. I own both of your books and they are fantastic. Please follow your way and publish a third one.
In the meanwhile have fun with your gorgious shop. It's a pity, you're so far away, I'd love to see it.
Wishing you all the best and sending you a big hug from Germany,
FrauSchmitt

annika sa...

Grattis till alla jubileum! Näe...ibland hinns inte allt det med som man har tänkt och då gör man det som är mest behövligt. Konstig svenska där! Godis är gott men det passar snart inte mina kläder att jag äter så mycket.
Ha en fin midsommar så kanske vi ses sen någon dag.

Kram
annika

All Seasons sa...

Congratulations with your 3 years old blog. Your blog is wonderful, everytime when I here come, over again..
Have a lovely summertime week ☼

Hugs from Holland
Patricia

It's me sa...

Congratulations darling........three years !! that is long.......and what a visiters !! wow.........i hope you will stay for a long time.....i love your blog and you too......xxx....Ria...xxx..

Mamma C sa...

Godis är gott, så tack.
Får den tidningen från min mamma. Så då får jag kolla då.
Kram Mamma C

Johanna Stålros sa...

Vad kul GRATTIS och tack för snasket;) Kram Johanna

tinemor sa...

Oj, så spennende da.
Må kjøpe Drómhem & Trágård da skjønner jeg ;-)
Mye å feire hos deg, men det å ha butikk tar mye tid, -I NOW!!!
Viktig å ta seg pauser og prøve å nyte litt også
Kram fra meg, Tine

Anna sa...

Oj så kul det måste kännas med alla följare och allt firande!:)
Jag såg och läste det fina reportaget! Men tänk att de har SÅ lång framförhållning, trodde det var ett år!
Kram Anna

Vikeskärs hem och vardag sa...

Gott, har ni öppet under midsommarhelgen? Annars tänkte jag besöka er en annan helg.
Kram Annika

Arja sa...

Hejsan! Bättre sent än aldrig som man säger. Fina bilder var det i vilket fall som helst från ditt hem. Förstår att du har mycket att stå i nu. Önskar dig och de dina en trevlig midsommar kram kram Arja♥

Unknown sa...

Congratulations!Yes, blogging is wonderfull!
Have a nice day!
Nicole

Martina Andersson sa...

Hej gumman =) Hoppas att allt är bra med dig och att du får en underbar midsommar med mycket god mat och massor av underbara blomster omkring dig =) Många många härliga kramar från Tina

Willatar sa...

Grattis och trevlig midsommar!

Anne N. sa...

Grattis Ingela, og takk for herlig sjokolade!! :O)
Ha en fin dag.
Klem, Anne:)

Fräknis sa...

Åmen nötcremé....det har jag inte ätit sen jag var liten... måste nästan åka ner till affären å köpa en. Får skylla på barnen..hihi! Menar du att det verkligen var tre år sen dom gjorde reportaget?!?! Det borde nästan vara förbjudet att publicera ett sånt reportage hos från en inredningsintresserad..hahah..det hinner ju hända MASSOR på tre år.Men det kanske var kul att få en flash back..Ja just det,,,var det så det såg ut!
Kram & trevlig helg!

Madame Morell sa...

Glad Midsommar!
Kram Jessika

Unknown sa...

Önskar dig en glad och fin midsommar :)
Kram Maria

Anonym sa...

*Hej på Er! Var och hälsade på min dotter i Karlskoga 2/7. Då pasade vi på att besöka Er butik. Underbar butik. Det blev dyrt...ha ha ha, men det var det värt. Synd bara att inte den underbara Cream-underklänningen fanns då. Den vill jag ha.
Mvh från Åmål

online pharmacy sa...

Gott, har ni öppet under midsommarhelgen? Annars tänkte jag besöka er en annan helg.